sobota, 28 grudnia 2013

Księżniczka na ziarnku grochu

Dzień dobry!
 Od dawna myślałam o uszyciu laleczki, tytułowej postaci z bajki -"Księżniczka na ziarnku grochu". Pojawiła się ku temu świetna okazja- urodziny wspaniałej siostrzenicy mojego męża, Patrycji. Mam cichą nadzieję że mój prezent się jej spodoba. A oto poniżej zdjęcie już gotowej laleczki. 
Szablon  znalazłam w internecie



Długo wybierałam tkaninę do jej wykonania, ponieważ  wszystkie kolory i motywy muszą do siebie pasować. Myślę że poradziłam sobie z kolorami. A dalej szczegóły mojej laleczki.
 Tak udekorowałam spodenki.
Uwielbiam kokardki i różyczki.
Jak zwykle dla swojej szmacianki użyłam tkaniny bawełnianej, oczy narysowane farbą do tkanin, włosy zrobiłam z loków wełnianych, do wypchania lalki użyłam wypełniacza antyalergicznego. 




4 komentarze: