niedziela, 17 sierpnia 2014

Na wczasach

Dzień dobry drodzy czytelnicy!

Przepraszam że tak długo nie pisałam. Ale to nie znaczy że nic nie szyłam. Późnej pokażę Wam kilka swoich prac.  A na razie chcę pokazać piękne miasteczko Białogóra gdzie spędziliśmy czas.  Mieszkaliśmy w  pensjonacie Róża Wiatrów (oto stronka internetowa http://supernoclegi.com.pl/nocleg-27828-bialogora-roza-wiatrow).




Budynek został wybudowany w 2014. Wszystko nowe i czyściutkie, bardzo ładne. Wystrój pokoi dostosowany do tematu morskiego co tworzy wakacyjną atmosferę , powiem że zdjęcia nie oddają tego ,co jest na miejscu.

 Pensjonat usytuowany jest w zacisznym, spokojnym miejscu, Super lokalizacja dla osób z małymi dziećmi. Obok ośrodka jest  plac zabaw. Moje dzieciaki chętne z niego korzystały.



 W pobliżu "Róży Wiatrów" znajduje się piękne przejście na plażę, przechodzimy przez rezerwat przyrody.
Dwie przemiłe panie właścicielki chętnie służyły pomocą, zaskoczyły mnie swoją  gościnnością.  Szkoda że nie mam zdjęcia Pani Łucji i Pani Elżbiety. 
W okolicy pensjonatu znaleźliśmy restaurację Heep, gdzie jadaliśmy pyszne domowe pierogi z borówkami (leśnymi) i smaczną zupę rybną.Сzekając na jedzenie Alek i Antoś bawili się na placu zabaw.   



    No i trochę zdjęć z plaży

Nasze wakacje na tym sie nie skończyły. Wybraliśmy się na jarmark Dominikański do Gdańska.Gdańsk zafascynował mnie. Przepiękne miasto!














 I jeszcze kilka zdjęć 

Trafiliśmy w dzień Jarmarku na Święto Chleba. Tyle smaków, zapachów, szkoda że nie mogę przekazać Wam tego przez zdjęcia.

A mi już trzeba brać się za pracę. Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego dnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz