poniedziałek, 29 grudnia 2014

Komplety z sowami


Witam serdeczne!
Dawno tu Ja nie zaglądałam... Teraz chcę pokazać Wam trzy komplety, które uszyty z tej samej  tkaniny na zamówienie. Kiedy kupowałam te "sowy" nie myślałam że będą takie popularne wśród moich klientów . I torebki, i plecak podklejane usztywniaczem i dobrze trzymają formę. Wszystkie pasy można regulować.
I zdjęcia:
 Torebki mają identyczny fason. W środku znajduje się pasek z klamerką na kluczy i kieszonka. Zamykają się na zamek błyskawiczny i zapięcie magnetyczne. Portfeliki mają dwa podziały na monety i banknoty, i też się zamykają na zapięcie magnetyczne.

A teraz plecak.
 Z tylu  i wewnątrz -kieszonki.
No i jak zwykle moje prace zapakowane we woreczki z organzy.
 Życzę wszystkim miłego dnia.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz